سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخراج بیت کوین

داتلود جدیدترین اسکریپت بیت کوین وافزایش هش ریت کریپتوتب . اسکریپت رول10000 و... در سایت معتبر https://www.draamd.com/
نظر

 

 

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال 

 

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال

اگر به دنبال خرید یا فروش ارزهای دیجیتال هستید، باید از  بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال استفاده کنید. این خدمات آنلاین اغلب مشابه کارگزاران بورس کار می کنند و ابزارهایی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار شما قرار می دهند. بهترین صرافی‌های مبادلات ارزهای دیجیتال، خرید و فروش ارزهای مورد نظر خود را با کارمزد کم و ویژگی‌های امنیتی قوی آسان می‌کنند. 

هنگام انتخاب بهترین صرافی ها ارزهای دیجیتال برای نیازهای خود، مهم است که به ارزهای پشتیبانی شده، قیمت‌گذاری، گزینه‌های برداشت و امنیت نگاهی بیاندازید – جایی که هنگام انتخاب این لیست از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال روی آن تمرکز کردیم. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید که کدام صرافی ارز دیجیتال می تواند برای اهداف شما بهترین باشد.

 بهترین مبادلات رمزنگاری 2021 

بهترین در مجموع: Coinbase و Coinbase Pro
بهترین برای مبتدیان: Cash App
بهترین صرافی غیرمتمرکز : Bisq
بهترین ها برای آلت کوین ها: Binance.US

کریپتوکارنسی بسیار بی ثبات است. سرمایه گذاری و تجارت در ارزهای رمزپایه ریسکی است و باید با احتیاط انجام شود.

دانلود اسکریپت افزایش هش ریت کریپتوتب در سایت https://www.draamd.com
 

  بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال 

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال
Coinbase

بررسی اجمالی
با ثبت نام با کد تبلیغاتی: INVESTO10، 10 دلار بیت کوین دریافت کنید
در حالی که صنعت کریپتوکارنسی مملو از سکه های تقلبی و صرافی های مبهم بوده است، کوین بیس تا حد زیادی از هرگونه بحث و جدل اجتناب کرده است. Coinbase یک صرافی بسیار آسان برای استفاده را ارائه می‌کند، که تا حد زیادی مانع ورود سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهد، که معمولاً گیج‌کننده و پیچیده دیده می‌شود.

کوین‌بیس همچنین کیف‌پول‌های نگهبانی بیمه‌شده را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارائه می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های خود را ذخیره کنند. آنها بیمه ای در برابر نقض داده ها و هک کردن دارند، و پول نقد شما در حساب های بانکی بیمه شده توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) ذخیره می شود، که از آنجایی که کاربران گزارش داده اند حساب ها هک شده و وجوه تخلیه شده اند، مهم است. حساب‌های نگهبانی Coinbase برای کاربران جدیدتر بسیار راحت است که فقط پاهای خود را خیس می‌کنند، اما Coinbase مالک کلیدهای خصوصی سکه‌ها است، نه سرمایه‌گذار.

علاوه بر این، Coinbase نسخه Coinbase Pro را نیز با همان ساختار هزینه ارائه می دهد، اما گزینه های قابل توجهی بیشتری از نظر نمودارها و شاخص ها دارد. Coinbase Pro یک گام بعدی عالی برای کسانی است که طناب ها را با استفاده از Coinbase یاد گرفته اند، و با افزودن ویژگی هایی که کاربر پیشرفته تر می خواهد به ارائه کلی کمک می کند.

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال

 Cash App 

بررسی اجمالی
Cash App یک سیستم انتقال پول همتا به همتا است که بسیار شبیه به Venmo است . این سرویس به کاربران امکان می دهد غذا را تقسیم کنند، به هم اتاقی خود اجاره پرداخت کنند، یا حتی از خرده فروشی که از Cash App پشتیبانی می کند به صورت آنلاین خرید کنند. Cash App اساساً می تواند به عنوان یک حساب بانکی عمل کند و کاربران می توانند کارت های نقدی Cash App خود را داشته باشند.

Cash App همچنین به کاربران خود اجازه می دهد تا در سهام، صندوق های قابل مبادله (ETF) و بیت کوین سرمایه گذاری کنند. شناسایی و استفاده از رابط موبایل اول که این صرافی از آن استفاده می‌کند، آن را برای سرمایه‌گذاران اولین بار ایده‌آل می‌کند.

در حالی که ویژگی اصلی آن نقل و انتقال پول است ، یک ویژگی اساسی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیز دارد. Cash App به کاربران این امکان را می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال را به کیف پول خود بردارند، که دلیل اصلی انتخاب اپلیکیشن Cash Square به جای Robinhood به عنوان بهترین گزینه برای مبتدیانی است که به دنبال خرید بیت‌کوین هستند.

توانایی برداشت ارز دیجیتال از یک صرافی در جامعه ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. با Robinhood، می‌توانید ارزهای دیجیتال را سرمایه‌گذاری کنید و معامله کنید، اما نمی‌توانید آن را برداشت کنید و آن‌طور که می‌خواهید خرج کنید.

یک اشکال این است که شما هنوز کلیدهای خصوصی را مانند Coinbase کنترل نمی کنید. بسیاری از جوامع ارزهای دیجیتال از این مفهوم به عنوان “کلیدهای شما، نه سکه شما” یاد می کنند. این به این معنی است که اگر کلیدهای خصوصی کیف پولی که سکه ها در آن ذخیره می شوند را نگه ندارید، عملاً متعلق به شما نیستند.

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال

Bisq

بررسی اجمالی
Bisq یک نرم‌افزار قابل دانلود و مبادله بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز همتا به همتا است، بنابراین هیچ نقطه ضعف مرکزی ندارد و نمی‌توان آن را حذف کرد، مانند خود بیت‌کوین. Bisq غیر نگهبانی است، به این معنی که هیچ کس به جز کاربر وجوه کاربر را لمس یا کنترل نمی کند.

این با صرافی های متمرکز مانند کوین بیس متفاوت است، زیرا کوین بیس وجوه کاربر را در یک حساب نگهبانی که کاربر کلید خصوصی آن را ندارد کنترل می کند. در این سناریو، Coinbase این حق را دارد که اگر فعالیت حساب شما را مشکوک بداند، اعم از اینکه این فعالیت واقعاً در مکان شما غیرقانونی است یا خیر، حساب شما را مسدود کند.

Bisq فوراً برای هر کسی با رایانه یا تلفن هوشمند قابل دسترسی است زیرا هیچ فرآیند ثبت نام یا قانون KYC وجود ندارد. این آن را برای کسانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند، ناراضیانی که در یک رژیم سرکوبگر زندگی می کنند، یا هرکسی که هیچ شناسنامه ای از سوی دولت ندارد، ایده آل می کند.

Bisq تجارت چندین ارز مختلف فیات، از جمله USD، Bitcoin و چندین ارز دیجیتال دیگر را ارائه می دهد. ویژگی‌های غیرمتمرکز و همتا به همتای آن می‌تواند به معنای حجم معاملات کم و معاملات کندتر باشد، اما این برای برخی ارزش آن را دارد.

Binance.US

بررسی اجمالی
صرافی بایننس یک صرافی است که در سال 2017 با تمرکز قوی بر تجارت آلتکوین تأسیس شد. 1 Binance در سال 2019 در ایالات متحده ممنوع شد، اما این شرکت از Binance.US جدا شد. از نوامبر 2021، بایننس بر فضای مبادلات جهانی تسلط دارد و روزانه بخش قابل توجهی از حجم معاملات ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. 2

این صرافی فقط به کاربران جهانی از طریق Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunications (SWIFT) اجازه سپرده گذاری به دلار آمریکا را می دهد، اما به شما این امکان را می دهد که مستقیماً تعداد معینی از ارزهای دیجیتال را با کارت اعتباری یا نقدی خریداری کنید. سپرده گذاری با استفاده از 12 ارز فیات دیگر، از جمله یورو، مجاز است.

بایننس برای افرادی مناسب است که می خواهند در آلت کوین های کمتر شناخته شده معامله کنند یا سرمایه گذاری کنند. بایننس بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف را برای معامله ارائه می دهد و گزینه خوبی برای هر کسی است که خواهان نمودارهای پیشرفته تر از اکثر صرافی های دیگر است. ویژگی‌ها، توانایی‌های ترسیم نمودار و داده‌هایی که با حساب شما ارائه می‌شوند واقعاً چشمگیر هستند، به خصوص وقتی که هزینه‌های معقول آن‌ها را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال شروع تجارت یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، انتخاب بهترین صرافی برای اهدافتان مهم است. فرقی نمی‌کند بیشترین ارز، کمترین کارمزد یا آسان‌ترین تجربه را بخواهید، گزینه خوبی برای شما وجود دارد. خواه این برنده همه جانبه کوین بیس ما باشد یا رقیبی مانند بایننس، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب سرمایه گذاری شده است و می توانید اولین ارز دیجیتال خود را بخرید.

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال

 

صرافی متمرکز

اولین و رایج ترین نوع مبادله، صرافی متمرکز است. صرافی های محبوبی که در این دسته قرار می گیرند عبارتند از Coinbase، Binance، Kraken و Gemini. این صرافی ها شرکت های خصوصی هستند که پلتفرم هایی را برای تجارت ارزهای دیجیتال ارائه می دهند. این صرافی ها نیاز به ثبت نام و شناسایی دارند که به عنوان قانون مشتری خود (یا مشتری خود را بشناسید ) شناخته می شود.

صرافی های ذکر شده در بالا همه دارای معاملات فعال، حجم بالا و نقدینگی هستند. گفته می شود، صرافی های متمرکز با فلسفه بیت کوین همخوانی ندارند. آنها بر روی سرورهای خصوصی خود اجرا می شوند که یک بردار حمله ایجاد می کند. 3 اگر سرورهای شرکت به خطر بیفتد، کل سیستم ممکن است برای مدتی خاموش شود. بدتر از آن، داده های حساس در مورد کاربران آن می تواند منتشر شود.

صرافی‌های متمرکز بزرگ‌تر و محبوب‌تر برای کاربران جدید بسیار ساده‌ترین راهبرد هستند و حتی در صورت خرابی سیستم‌هایشان، سطحی از بیمه را ارائه می‌کنند. در حالی که این درست است، زمانی که ارز دیجیتال در این صرافی ها خریداری می شود، در کیف پول های نگهبانی آنها ذخیره می شود و نه در کیف پول خود شما که کلید آن را دارید.

بیمه ارائه شده تنها در صورتی قابل اجرا است که مبادله مقصر باشد. به عنوان مثال، اگر رایانه و حساب Coinbase شما به خطر بیفتد، سرمایه خود را از دست خواهید داد و احتمالاً توانایی مطالبه بیمه را نخواهید داشت. به همین دلیل است که برداشتن مبالغ هنگفت و ذخیره سازی ایمن بسیار مهم است.

صرافی غیرمتمرکز

صرافی های غیرمتمرکز به همان شیوه ای عمل می کنند که بیت کوین انجام می دهد. یک صرافی غیرمتمرکز نقطه کنترل مرکزی ندارد. در عوض، آن را به عنوان یک سرور در نظر بگیرید، به جز اینکه هر کامپیوتر درون سرور در سرتاسر جهان پراکنده شده است، و یک فرد هر کامپیوتری را که بخشی از آن سرور را تشکیل می دهد، کنترل می کند. اگر یکی از این رایانه‌ها خاموش شود، تأثیری بر شبکه ندارد زیرا بسیاری از رایانه‌های دیگر به اجرای شبکه ادامه می‌دهند.

این به شدت با یک شرکت کنترل سرور در یک مکان واحد متفاوت است. حمله به چیزی که به این روش گسترده و غیرمتمرکز شده است به طور قابل توجهی دشوارتر است و هر گونه حملاتی را غیرواقعی و احتمالاً ناموفق می کند.

با توجه به این عدم تمرکز، این نوع صرافی ها نمی توانند مشمول قوانین هیچ نهاد نظارتی باشند، زیرا هیچ شخص یا گروه خاصی سیستم را اداره نمی کند. افرادی که شرکت می‌کنند می‌آیند و می‌روند، بنابراین هیچ فرد یا گروهی وجود ندارد که یک دولت یا نهاد نظارتی بتواند به طور واقع بینانه آن را دنبال کند. این بدان معناست که کسانی که در این پلتفرم معامله می‌کنند نیازی به اعلام هویت خود ندارند و آزادند که از پلتفرم به هر شکلی که انتخاب می‌کنند، خواه قانونی یا غیر قانونی استفاده کنند.

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال

سوالات متداول

صرافی رمزارز چیست؟ چگونه کار می کند؟
صرافی ارز دیجیتال یک بازار آنلاین است که در آن کاربران به خرید، فروش و تجارت ارز دیجیتال می پردازند. یک صرافی ارز دیجیتال مشابه یک کارگزاری آنلاین عمل می کند، زیرا کاربران می توانند ارزهای فیات (مانند دلار آمریکا) را واریز کنند و از آن وجوه برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را با ارزهای دیجیتال دیگر مبادله کنند و برخی از صرافی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا از ارزهای رمزنگاری شده در حساب صرافی سود کسب کنند.

هنگام انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال به چه نکاتی باید توجه کنید؟
هنگامی که به دنبال یک صرافی برای استفاده از ارزهای دیجیتال هستید، چندین چیز وجود دارد که باید به دنبال آن باشید، از جمله امنیت، کارمزدها و ارزهای دیجیتال ارائه شده. همچنین مهم است که بدانیم ارز دیجیتال شما چگونه ذخیره می‌شود و آیا می‌توانید با انتقال آن به کیف پول دیجیتال خود، آن را نگه دارید.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز در قالب‌های متمرکز و غیرمتمرکز ارائه می‌شوند. صرافی‌های متمرکز با مقررات مالی مقامات دولتی (مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) مطابقت دارند و بسیاری از آنها سپرده‌های نقدی شما را بیمه می‌کنند و همچنین برای استفاده از این پلتفرم به مدرک هویت نیاز دارند. صرافی‌های غیرمتمرکز، مبادلات آنلاین تنظیم‌نشده‌ای هستند که بر روی گره‌های توزیع‌شده که متعلق به کاربر هستند میزبانی می‌شوند و هیچ مرجع نظارتی متمرکزی وجود ندارد. اگرچه این ممکن است ترسناک به نظر برسد، صرافی های غیرمتمرکز تراکنش ها و کارمزدهای شفاف و مبادله مستقیم همتا به همتا ارز دیجیتال را ارائه می دهند.

بهترین صرافی ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال

چگونه ارز دیجیتال میخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال، اکثر صرافی های متمرکز به شما امکان می دهند وجوه را از طریق حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود واریز کنید. سپس می توانید آن وجوه را با ارز رمزنگاری شده مورد نظر خود مبادله کنید. در حالی که برخی از تراکنش‌های ساده «اکنون خرید» را ارائه می‌کنند که فقط سفارش بازار را ارائه می‌دهد، برخی از صرافی‌ها به شما امکان می‌دهند انواع سفارش‌های پیشرفته‌تر، از جمله سفارش‌های محدود و توقف را تنظیم کنید.

هنگامی که آن ارز دیجیتال را خریداری می کنید، صرافی معمولاً نگهبانی آن را بر عهده می گیرد و اکثر ارزهای دیجیتال را در «ذخیره سرد» آفلاین برای نگهداری ذخیره می کنند. اگر می‌خواهید خودتان نگهبانی ارز دیجیتال را بر عهده بگیرید، اکثر صرافی‌ها به شما اجازه می‌دهند آن را به همراه کلیدهای خصوصی آن ارز دیجیتال به کیف پول «گرم» یا «سرد» خود منتقل کنید.

چگونه یک حساب صرافی ارز دیجیتال باز کنیم؟

برای باز کردن یک حساب صرافی ارزهای دیجیتال، اکثر صرافی ها نیاز دارند که یک حساب آنلاین ایجاد کنید و مدرک هویت (برای پیروی از استانداردهای KYC) ارائه دهید. این ممکن است شامل پاسخ دادن به سؤالات شخصی، تأیید هویت شما با یک برنامه شخص ثالث یا ارائه تصویری از گواهینامه رانندگی باشد.

پس از تایید حساب شما، می توانید وجوه را واریز کرده و خرید ارز دیجیتال را شروع کنید.