سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخراج بیت کوین

داتلود جدیدترین اسکریپت بیت کوین وافزایش هش ریت کریپتوتب . اسکریپت رول10000 و... در سایت معتبر https://www.draamd.com/

در روز چند بیت کوین استخراج می شود 

 

هشتاد و پنج درصد بیت کوین در سراسر جهان استخراج می شود. محبوبیت بیت کوین به این واقعیت بستگی دارد که محدودیت کل آن 21 میلیون بیت کوین است. تنها راه تولید سکه های جدید استخراج است. با این حال، حتی با گذشت زمان، مقدار بیت کوین آزاد شده از طریق معدن کاهش می یابد تا زمانی که به سقف خود برسد.

در این راهنما، به بررسی تعداد بیت‌کوین‌های موجود می‌پردازیم، محدودیت‌های عرضه بیت‌کوین، هدف پشت آن، و تعداد فعلی بیت‌کوین‌های در گردش را درک می‌کنیم، و البته برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد چیست. فراتر از پایان بیت کوین، وجود دارد. 

 از سال 2020 تاکنون چند بیت کوین در گردش است؟ 

تا سال 2020، بیش از 18 میلیون بیت کوین وجود دارد. با این حال، همه آنها واقعا قابل استفاده نیستند. از این 18 میلیون، نزدیک به 4 میلیون بیت کوین از بین می رود.

در روز چند بیت کوین استخراج می شود

محدودیت های گردش بیت کوین چیست؟

با طراحی بلاک چین بیت کوین، ساخته شده است که فقط تعداد ثابتی بیت کوین و همچنین از طریق استخراج آزاد می کند. با گذشت زمان، پاداش های بیت کوین به نصف کاهش یافته است و این فرآیند به عنوان نیم بیت کوین شناخته می شود. در ابتدا، در میان اولین بلوک هایی که استخراج شد، پاداش بلاک حدود 50 BTC بود. با این حال، در آن زمان، صرفاً هر ارزش پولی مرتبط با آن بود.

پاداش استخراج ساختاری است که پس از 21,000,000 بلوک معدن کاهش می یابد. زیرا ترکیب مشکل بلوک و زمان حل مسئله چیزی حدود ده دقیقه است. بنابراین حدود 4 سال طول می کشد تا به نقطه پایانی برسیم. بر اساس این محاسبات، پاداش هر چهار سال به نصف کاهش می یابد تا عملا هیچ پاداشی برای بیت کوین وجود نداشته باشد. یعنی حدود 120 سال بعد، در سال 2140، گره ها به طور موثر تمام 21 میلیون بیت کوین را تامین خواهند کرد.

 1 استخراج بیت کوین چقدر طول می کشد؟

به طور متوسط، هر 10 دقیقه یک بیت کوین استخراج می شود و پلتفرم هایی که در ایجاد یک بلوک جدید نقش دارند، پاداش ها را به اشتراک می گذارند. در حال حاضر، پاداش 12.5 بیت کوین تعیین شده است. اما به دلیل نیمه کاره تغییر خواهد کرد. سرعت ماینینگ بستگی زیادی به تجهیزات مورد استفاده شما دارد.

در روز چند بیت کوین استخراج می شود

وقتی همه بیت کوین ها استخراج می شوند چه اتفاقی می افتد؟

گمانه زنی های زیادی در مورد آن وجود دارد. با توجه به هر دو نیمه، از نظر فنی، ارزش گردش بیت کوین به سمت افزایش نشان دهنده عجله برای علاقه به کاهش عرضه BTC است، با این حال، نتیجه نهایی مکانیسم پاداش ممکن است عواقب جالبی داشته باشد.

پس از استخراج تمامی بیت کوین ها، هزینه های تراکنش تنها منبع درآمد ماینرها خواهد بود. بنابراین نگرانی اصلی این است که آیا هزینه معامله کافی خواهد بود یا خیر.

از آنجایی که انگیزه‌های (جزئی) از یک گره را برای ادامه اعتبار آن برای تجارت غیر از هزینه‌های استخراج، از جمله حدس و گمان در مورد کاهش یا منفی بودن غلظت معدن، می‌کند، ممکن است هزینه‌های استخراج منجر شود. ناامیدی کاربران از ادامه تجارت در BTC.

نتیجه

اما پایان عرضه نباید پیامدهای منفی را نشان دهد. با عرضه محدود رمزگذاری محبوب، می تواند ارزش خود را قدردانی کند و به پناهگاه امن پناهندگان در سبد وسایل نقلیه سرمایه گذاری مانند طلا و سایر فلزات گرانبها تبدیل شود. توسعه دهندگان همچنین ممکن است با افزایش یک طرفه عرضه برای حفظ ثبات شبکه موافقت کنند.