سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخراج بیت کوین

داتلود جدیدترین اسکریپت بیت کوین وافزایش هش ریت کریپتوتب . اسکریپت رول10000 و... در سایت معتبر https://www.draamd.com/

 

راههای استخراج ارز دیجیتال دوج کوین

 

وقتی مردم در مورد ارزهای رمزنگاری شده صحبت می کنند ، سکه ها و ارزهای زیادی در بازار وجود دارد. برخی از آنها که در بالای جدول قرار دارند عبارتند از بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و غیره. Dogecoin با عکس سگ روی آن در رتبه 40 این لیست قرار دارد.

تا دسامبر 2013 ، هر بیت کوین 1083.14 دلار قیمت داشت و جهان ارزهای رمزنگاری شده را جدی می گرفت. بیلی مارکوس (بیلی مارکوس) و جکسون پالمر (جکسون پالمر) تصور می کردند که ارزهای رمزنگاری شده خیلی جدی گرفته می شوند. آنها معتقد بودند که رمزنگاری باید سرگرم کننده باشد نه فقط پول. بنابراین ، کوین خود آنها را ساخت. 

 دوج کوین چیست؟

Dodge Quinn Ramzarzi یک پلت فرم منبع باز و منحصر به فرد است که برای سرگرمی طراحی شده است و یک پلتفرم غیر متمرکز است که به کاربران امکان می دهد به راحتی پول را به صورت آنلاین انتقال دهند. این نام از میم اینترنتی (ایده هایی که در اینترنت محبوب شده است) دوج گرفته شده است. ارزش دوج به آرامی رشد کرده است و در بین هزاران کاربر محبوب شده است و در جوامع آنلاین به عنوان ارز استفاده می شود.

در حالی که دوج فقط به عنوان یک شوخی ساخته شد ، بلاک چین دوج کوین هنوز مهم است. ریشه فناوری آن در Litecoin است. الگوریتم اسکریپت نویسی و عرضه نامحدود از ویژگی های مهم دوج کوین است.

در سال 2017 ، AltoQueen همچنین در حبابی شرکت کرد که ارزش بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده را بسیار افزایش داد. پس از ترکیدن حباب در سال 2018 ، دوج کوین بیشتر ارزش خود را از دست داد. اما همچنان پشتیبانان اصلی خود را داشت که با آن تجارت می کردند و محتوا را در توییتر و Reddit پاداش می دادند.

برای دانلود اسکریپت های هک بیت کوین کلیک کنید

دوج کوین چیست؟

فعالیتهای دوج کوین

مانند دیگر ارزهای رمزنگاری شده ، از Dodge Quinn می توان برای سرمایه گذاری و تجارت به امید کسب سود استفاده کرد. اکثر طرفداران دوج کوین از این Altcoin به عنوان ارز استفاده می کنند و از هزینه بسیار کم تراکنش ، سرعت معاملات چشمگیر و بستر آسان برای استفاده استفاده می کنند.

دوج کوین به عنوان محبوب ترین سکه برای ایجاد محتوای جالب در اینترنت استفاده می شود. در حقیقت ، دوج کوین یک ارز رمزنگاری شده است که واقعاً می تواند مورد استفاده قرار گیرد و فقط برای سرمایه گذاری استفاده نشود. تعداد زیادی از کاربران دوج کوین در تبلیغ آن به عموم مردم و مشاغل بسیار فعال هستند. آنها معتقدند که این کوین برای کسانی که می خواهند وارد دنیای ارزهای رمزنگاری شده شوند بی نظیر است.

جامعه دوج کوین دائما در حال جمع آوری پول برای فعالیت های خیریه است. ژانویه 2014 ، در مجموعه کمکهای مالی برای تیم سورتمه ( بابسلی جامائیکا 50،000 دلار بدون توان مالی المپیک زمستانی سوچی جمع آوری کرد. بنیاد دوج کوین همچنین 11،000 دلار برای ساخت چاه آب در کنیا و 55،000 دلار برای تأمین مالی راننده NASCAR جمع آوری کرد. جاش وایز.

مزایای دوج کوین

اگرچه دوج کوین بر اساس اسکریپت LightCoin ساخته شده است ، اما سرعت بلوک آن یک دقیقه است. این در حالی است که سرعت بلوک LightQueen 2.5 دقیقه است. این بدان معناست که معاملات دوج کوین و تأیید سریعتر است. علاوه بر سرعت معاملات سریع فوق ، هزینه های معامله Dodge Quinn ناچیز ، 0.01 دلار است. بنابراین ، برای کاربران جذاب تر است.

تفاوت اصلی دوج با سایر ارزهای رمزنگاری شده در تورم آن است. کپسولهای تورمی دارای محدودیت بالایی هستند (Hard Cap). یعنی تعداد آنها محدود است (مانند بیت کوین). این سکه ها افراد را تشویق می کند تا با گذشت زمان برای سودجویی حمله کنند. پس از رسیدن به محدوده فوقانی ، استخراج این نوع سکه ها دیگر مقرون به صرفه نیست. علاوه بر این ، سکه های بادی استخراج دائمی و جایگزینی سکه های از دست رفته را تضمین می کند.

دوج کوین چیست؟

راههای استخراج دوج کوین

1 پاداش دادن
هنگامی که کاربران محتوای منحصر به فردی در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند ، با این ارز پاداش می گیرند. پاداش ها به کیف پول کاربر اضافه    می شود و بعداً می تواند برای خرید و فروش کالا یا خدمات استفاده شود.

2. دوجکین بخرید و معامله کنید
مانند سهام و سایر ارزها ، کاربران می توانند دوج کوین را خریداری کرده و انتظار افزایش قیمت آن را داشته باشند.

3. خرید و فروش محصولات و خدمات
کاربران می توانند با خرید کالا یا خدمات ، دوج کوین را معامله کنند. اکثر سیستم عامل های آنلاین افزونه هایی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد سکه های دوج را به جای دلار یا یورو با کالا و خدمات مبادله کنید.

4. دوج کوین استخراج
Dodge Coin Mining فرایند جایزه Dodge Coin برای بررسی تراکنش های بلاک چین دوج کوین است. از آنجا که Dodge Quinn در LightQueen ریشه دارد ، از Asic ( استخراج کنندگان ASIC Lightcoin می توانند برای استخراج Dodge Coins استفاده شوند. Dodge Quinn همچنین می تواند با GPU استخراج شود ؛ اما این روش مقرون به صرفه نیست ؛ مگر اینکه از دانه های قوی استفاده شود.

دوج کوین چیست؟

تاریخچه دوج کوین

در سال 2013 ، جکسون پالمر ، مدیر تولید در Adobe Australia ، Dodge Quinn را برای تمسخر بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده ایجاد کرد. پالمر به عنوان یک تحلیلگر شکاک در فناوری در حال ظهور توصیف شده است و توییت های اولیه او در مورد ارز دیجیتال جدیدش کنایه آمیز بود. با این حال ، پس از بازخورد مثبت شبکه های اجتماعی ، دامنه dogecoin.com را خریداری کنید.

در همان زمان در پورتلند ، توسعه دهنده نرم افزار IBM بیلی مارکوس قصد داشت یک ارز دیجیتال بسازد. اما او در تبلیغ آن مشکل داشت. پس از آشنایی با هیاهوی دوج کوین ، از پالمر اجازه گرفت تا نرم افزار واقعی دوج در پشت صحنه را تولید کند. مارکوس کد خود را بر اساس Luckycoin ، که خود از Lightcoin مشتق شده بود ، و در ابتدا برای استخراج بلوک های تصادفی پاداش گرفت. اما پاداش ماه مه 2014 به پاداشی ثابت تبدیل شد.

دوج کوئین از فناوری اسکریپت LightQuin استفاده می کند و کوین بر اساس اثبات کار (PoW یا اثبات کار) است. پالمر و مارکوس دوج را در 6 دسامبر 2013 راه اندازی کردند. دو هفته بعد ، در 19 دسامبر ، قیمت دوج کوین 300 برابر افزایش یافت. شاید دلیل آن این بود که چین بانک های خود را از سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده منع کرد.

در سال 2015 ، با جدی شدن جامعه رمزنگاری ، دوج کوئین مقداری از سرخوشی خود را از دست داد. اولین نشانه ناراضی بودن دوج کوئین با جدایی بنیانگذار آن ، جکسون پالمر آغاز شد. او گفت که “جوامع سمی” در اطراف سکه و پولی که ایجاد می کند در حال شکل گیری است.

دوج کوین چیست؟دوج کوین چیست و چگونه کار میکند

ترفیع دوج کوین

دوج کوین به عنوان یک نسخه سرگرم کننده از بیت کوین و نشان Shibo Ino (نژاد سگ ژاپنی) به بازار عرضه شد. ارائه مقدماتی دوج کوین به انجمن رمزنگاری ها خوش آمدید. فناوری اسکریپت و در دسترس بودن نامحدود آن استدلالی برای انعطاف پذیری ، انعطاف پذیری و مشتری پسندی این نسخه از بیت کوین بود.

ارزش بازار دوج کوئین در بدو تولد و طرفداران وفادار 20 میلیون دلار بود

دوج کوین در حباب 2017 و 2018 و پس از آن
در حباب در پایان سال 2017 ، ارزش دوج کوین با همه ارزهای دیجیتال دیگر افزایش یافت و در سال 2018 با همه این ارزهای رمزپایه سقوط کرد. در اوج خود ، دوج کوین 0.018 دلار قیمت داشت و ارزش بازار آن 2 میلیارد دلار بود. در تابستان سال 2019 ، دوج کوین ، همراه با دیگر بازارهای ارزهای دیجیتال ، شاهد نوسانات قیمت بود. صرافی Binance یکبار این Quinn را در لیست خود قرار داد و طرفداران مشتاق دوج کوین را بسیار خوشحال کرد. بسیاری فکر می کنند توییت مرموز بنیانگذار تسلا ایلان ماسک (ایلان ماسک) باعث این ثبت شده است.

ساختار Dodge Quinn مورد توجه توسعه دهندگان Quinn نبوده است. اما هنوز داوطلب دارد. یکی از دلایلی که دوج کوین همچنان کار می کند و تجارت می کند ، جامعه معدن فعال آن است. تا 21 دسامبر 2020 ، دوج با چهل و سومین موقعیت ، ارزش بازار 611 میلیون دلار داشت. با این حال ، دوج رشد خود را در اینجا متوقف نکرد و با چندین توییت از ایلان ماسک ، دوج برای اولین بار قیمت بیش از 8 سنت را مشاهده کرد که در 24 ساعت 53 درصد افزایش یافت و به 8.2 سنت رسید. ارزش بازار دوج کوین در حال حاضر 10 میلیون دلار و هشتمین ارز دیجیتالی بزرگ در جهان است.