سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخراج بیت کوین

داتلود جدیدترین اسکریپت بیت کوین وافزایش هش ریت کریپتوتب . اسکریپت رول10000 و... در سایت معتبر https://www.draamd.com/

 

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

 

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

 استخراج بیت کوین 

برای درک واقعی نحوه عملکرد استخراج بیت کوین ، ابتدا باید اصول اولیه Blockchain را بشناسید ، که فناوری زیربنایی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ، لایت کوین و اتریوم است. این فناوری مانند یک دفتر کل دیجیتال برای هر تراکنش انجام شده در بیت کوین عمل می کند ، هر تراکنش ارز رمزنگاری شده را در پایگاه داده ثبت می کند ، پایگاه داده را کپی می کند و نسخه هایی را به هر رایانه یا گره در شبکه خود ارسال می کند.

برای اطمینان از تأیید و به روزرسانی وضعیت واقعی این دفتر کل ، هر گره در شبکه خود ارجاع متقابل می دهد و با یکدیگر ارتباط برقرار می کند تا ببیند آیا همه نسخه ها یکسان هستند یا خیر. این امر هر تراکنش بیت کوین را عمومی و اعتبار می بخشد. همچنین این ارز رمزنگاری شده را غیر متمرکز می کند و نیازی به واسطه مالی برای تأیید معاملات خود مانند یک بانک ندارد. 

اگر یک گره متوجه شود یکی از نسخه های دفتر کل یکسان نیست ، به دلیل دستکاری پرونده تراکنش پس از این واقعیت ، شبکه تراکنش را رد  می کند. این پروتکل امنیتی افراد را از تغییر دفترکل برای استفاده از بیت کوین متوقف می کند و آنها را از ارسال وجوه دیجیتالی شخص دیگری برای خود منع می کند.

برای به روزرسانی یک بلاک چین با این تراکنش های جدید ، تأیید شده ، باید یک بلوک جدید که مجموعه ای از این تراکنش ها است ایجاد و به زنجیره اضافه شود ، که همه بلوک ها به هم متصل هستند. اما برای ایجاد و افزودن یک بلوک به زنجیره ، بلوک باید با پاسخ به یک معمای رمزنگاری پیچیده اعتبارسنجی شود. بنابراین بیت کوین به افراد ، گروه ها یا مشاغل که برای اولین بار این معما را حل کرده اند با پرداخت ارز دیجیتال پاداش می دهد.

به این اعتبارسنج ها که از نرم افزار و سخت افزارهای استخراج برای کسب درآمد بیت کوین رایگان استفاده می کنند ، ماینر می گویند. هنگامی که یک معدنچی پاسخ صحیح پازل رمزنگاری را پیدا می کند ، که توسط هر گره در شبکه تأیید می شود ، پاداش بلاک را دریافت می کند و بلاک جدیدی ایجاد  می شود و به بلاک چین اضافه می شود. هر بلوک دارای یک کد منحصر به فرد است که “هش” نامیده می شود ، در یکی از طرفین آن و هش بلوک قبلی در زنجیره در طرف دیگر آن ، که همه بلوک ها را به صورت زمانی و دائمی به هم متصل می کند.

 

برای دانلود اسکریپتهای هک بیت کوین کلیک کنید


صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

برای استخراج کنندگان بیت کوین ، پاداش بلاک برای اعتبار یک مگابایت تراکنش بیت کوین در حال حاضر 12.5 توکن است . با ارزش یک توکن امروز در حدود 6،374 دلار ، یک معدنچی موفق می تواند تقریبا 79،675 دلار به دست آورد.

روش های اعتبار سنجی مانند ماینینگ اثبات کار یا PoW نامیده می شوند و یکی از دلایلی است که بیت کوین و بلاک چین را بسیار نوآورانه  می دانند. تشویق ماینرها با پرداخت بیت کوین برای تأیید معاملات خود ، استفاده از ارز رمزنگاری شده را امن ، مطمئن و قابل اعتماد می کند. همچنین استخراج بیت کوین در گردش است ، که این احتمال را برای مصرف کنندگان و بازرگانان برای پذیرش ، پذیرش و معامله بیشتر افزایش می دهد و باعث افزایش ارزش رمز ارز می شود.

اما اگرچه استخراج از نظر اقتصادی برای معدنچیان ، مصرف کنندگان ، بازرگانان و خود بیت کوین مفید است ، اما حفاری برای آن می تواند به محیط زیست آسیب برساند – پیش بینی می شود که استخراج کنندگان بیت کوین تا پایان سال بیش از کل کشور آرژانتین برق مصرف کنند .

از آنجا که مقدار بیت کوین محدود است ، آنها نمی خواهند عرضه ارز رمزنگاری شده را خیلی سریع صادر کنند ، بنابراین حل معماهای رمزنگاری که اعتبار هر بلاک را دشوارتر می کند ، دشوارتر می کند. این به آنها اجازه می دهد تا تعداد بلوک هایی را که ماینرها می توانند بسته بندی کرده و به زنجیره پیوند دهند ، محدود کنند. در نتیجه ، هرچه این معماهای رمزنگاری چالش برانگیزتر شود ، معدنچیان باید از برق بیشتری برای استخراج بیت کوین استفاده کنند.

آیا استخراج بیت کوین ارزش دارد؟

با وجود پتانسیل سود استخراج بیت کوین ، هزینه های مربوط به استخراج بیت کوین و هزینه های اولیه سخت افزار استخراج شما می تواند به حساب بانکی شما آسیب برساند. انتخاب سخت افزار اشتباه یا عدم دسترسی به مقدار زیادی برق ارزان می تواند هزینه بیشتری برای استخراج بیت کوین نسبت به حداکثر سرمایه ای که می توانید به دست آورید ، داشته باشد.

بنابراین قبل از سرمایه گذاری در یک دستگاه استخراج برای استخراج بیت کوین ، مطمئن شوید که از یک ماشین حساب سودآوری استخراج بیت کوین از وب سایت هایی مانند CryptoCompare ، خرید بیت کوین در سراسر جهان یا 99 بیت کوین استفاده می کنید تا ببینید آیا واقعاً می توانید سود کسب کنید.

اگر متوجه شدید که نمی توانید به تنهایی از طریق استخراج بیت کوین سود کسب کنید ، همه امید شما از بین نمی رود. در واقع می توانید به شرکت هایی پول بدهید که ارز دیجیتال را برای شما استخراج کنند. این سرویس استخراج ابری نامیده می شود و شرکت هایی که به آن ارائه می دهند دارای امکانات استخراج ارزهای رمزنگاری شده پر از مجموعه ای از سکوهای استخراج هستند. کافی است یک دکل اجاره کنید و آنها استخراج بیت کوین را برای شما شروع کنند.

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

نحوه استخراج بیت کوین

1. استخدام یک شرکت استخراج معدن ابری.

در جامعه رمزنگاری ، Genesis Mining معتبرترین شرکت استخراج ابر است. مرکز داده آنها در ایسلند واقع شده است ، بنابراین آنها از منابع تجدیدپذیر انرژی مانند انرژی زمین گرمایی و انرژی آبی استفاده می کنند تا عملیات معدنی خود را به شیوه ای مقرون به صرفه تر و تمیزتر از همتایان خود که تنها به برق متکی هستند ، تأمین کنند.

اگر می خواهید سایر شرکت های استخراج ابری را بررسی کنید ، به HashFlare یا یک سایت بررسی شرکت استخراج ابری مانند CryptoCompare نگاهی بیندازید . آنها اکثر قراردادهای شرکت های استخراج ابری را فهرست کرده و شامل مدت زمان آنها ، ارز رمزنگاری شده ای که می خواهند استخراج کنند ، قیمت ، بازگشت سرمایه ، نسبت سود ، بررسی کاربران و رتبه بندی می شوند.

2. یک بسته معدن انتخاب کنید.

پس از انتخاب یک شرکت استخراج ابری و ثبت نام برای یک حساب رایگان ، می توانید بین مجموعه ای از بسته های ماینینگ ، که طول قرارداد ، قدرت هش و قیمت های متفاوتی دارند ، یکی را انتخاب کنید. قیمت بسته شما بستگی به ارزش فعلی بازار بیت کوین ، هزینه و میزان دشواری استخراج ارز رمزنگاری شده در حال حاضر و نرخ هش ترجیحی شما دارد.

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

3. استخر استخراج را انتخاب کنید.

هنگامی که قرارداد خود را انتخاب کردید ، می توانید بیت کوین را به تنهایی استخراج کنید یا ارز دیجیتال را با سایر استخراج کنندگان بیت کوین در گروهی به نام استخر استخراج استخراج کنید. پیوستن به استخر استخراج اجازه می دهد تا دکل های خود را با هم ترکیب کرده و کل خروجی هش خود را افزایش دهید.

شما باید پاداش های بلاک خود را با سایر ماینرهای موجود در استخر خود تقسیم کنید ، اما استخرهای استخراج معمولا پاداشهای بلاک بیشتری برای افراد ایجاد می کنند تا استخراج بیت کوین به تنهایی. اکثر شرکت های استخراج ابری بلافاصله پس از انتخاب قرارداد از شما می خواهند به استخر استخراج بپیوندید.

4. یک کیف پول بیت کوین انتخاب کنید.

برای برداشت و ذخیره بیت کوین هایی که یک شرکت استخراج ابری برای شما استخراج کرده است ، باید کیف پول بیت کوین را بارگیری کنید ، این نرم افزاری است که به شما امکان می دهد بیت کوین ها را به طور ایمن در شبکه بیت کوین دریافت ، ذخیره و ارسال کنید.

شما کیف پول بیت کوین ، آدرس و سخت افزار استخراج خود را دارید. اکنون ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نرم افزار استخراج بیت کوین رایگان تهیه کنید که می تواند به شما در مدیریت و نظارت بر کاوش رمزنگاری سخت افزار شما کمک کند.

اما ، مانند هر محصول رایج و رایگان ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بدون آزمایش همه آنها ، چگونه می توانید نرم افزار معدن Doctor Peppers را از Doctor Thunders جدا کنید ؟

خوشبختانه برای شما ، ما در وب جستجو کردیم تا برخی از بهترین گزینه های نرم افزاری استخراج را برای سال 2018 پیدا کنیم.

نکات ، سیستم ها و منابع توصیه شده را باز کنید تا جلوتر از منحنی فناوری باشید.

ما بهترین مزایا ، ویژگی ها و سیستم عامل های سازگار و سخت افزار استخراج آنها را در زیر پوشش می دهیم. برای یافتن نرم افزار ایده آل استخراج  بیت کوین به ادامه مطلب بروید.

نحوه خرج کردن بیت کوین

وقتی کیف پول بیت کوین خود را راه اندازی می کنید ، یک آدرس عمومی بیت کوین ایجاد می کنید. این چیزی شبیه به این خواهد بود: 1GV5Vye4LCfpkM9V5oFSQsZk8kq2vBxvCK.

آدرس Bitcoin اخبار شبیه به یک ایمیل و یا آدرس فیزیکی است. این تنها اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت مبلغ بیت کوین به شما است و این تنها اطلاعات عمومی است که به عنوان بخشی از یک تراکنش به اشتراک می گذارید. هر تراکنش از آدرس بیت کوین منحصر به فردی استفاده می کند.

برای هزینه کردن بیت کوین ، شما به سادگی آدرس بیت کوین خود را به اشتراک می گذارید تا گیرنده با استفاده از کیف پول خود رمزگشایی کند. در آن زمان ، معامله در بلاک چین ثبت می شود تا همه کاربران دیگر بیت کوین آن را مشاهده کنند.

مطمئن نیستید بیت کوین را کجا خرج کنید؟ وجود دارد بیش از 100،000 تجار سراسر جهان است که بیتکوین پرداخت، از جمله Expedia و Overstock.com را بپذیرید. شما می توانید از بیت کوین برای انجام هر کاری از رزرو تعطیلات مجلل گرفته تا کمک های خیریه استفاده کنید .

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

خطرات بیت کوین

بیت کوین یک بازار تا حد زیادی غیرقابل کنترل و نسبتاً ناپایدار است و به دلیل کلاهبرداری معروف است. با توجه به این موارد ، توصیه می کنیم قبل از سرمایه گذاری مبالغ هنگفتی در بیت کوین ، تحقیقات زیادی انجام دهید.

فرصت بزرگ و ریسک بزرگ دست به دست هم می دهند. بیت کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا چند راه برای ایمن سازی بیت کوین خود در میان خطرات وجود دارد.

  • فقط مقادیر کمی بیت کوین در کیف های مبتنی بر ابر ذخیره کنید و مقادیر بیشتر خود را در کیف های آفلاین نگه دارید.
  • به طور منظم از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و کلیدهای خصوصی و سایر اطلاعات خود را ایمن و آفلاین نگه دارید.
  • از نرم افزارهای مختلفی برای ایمن نگه داشتن بیت کوین خود استفاده کنید.

مراقب کلاهبرداری های بیت کوین باشید که با پیشرفت تکنولوژی پیچیده تر می شوند. چند کلاهبرداری رایج وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

  • کلاهبرداری از کیف پول کیف پول های جعلی آنلاین از قبل پول شما را می خواهند یا آدرس بیت کوین را به شما می دهند که منجر به کلاهبردار می شود ، نه شما. کیف پول های سخت افزاری جعلی دارای آسیب پذیری های داخلی هستند که باعث می شود کلاهبرداران هنگام فعال شدن دیجیتالی بیت کوین های شما را سرقت کنند.
  • کلاهبرداری از معادن از آنجا که استخراج بیت کوین به زمان و منابع قابل توجهی نیاز دارد ، شرکت های استخراج کاذب به شما پیشنهاد می دهند – اگر به آنها پول پرداخت کنید. دیگران فضای سروری را برای استخراج بیت کوین “اجاره” می کنند. در حالی که برخی مشروع هستند ، برخی کلاهبرداری یا طرح های پونزی هستند.
  • مبادله کلاهبرداری هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که بر مبادلات سکه نظارت کند و آنها را در برابر کلاهبرداران و هکرها حساس کند. مبادلات کلاهبرداری اغلب قیمتهای غیر واقعی مبادله را ارائه می دهند و در وب سایتهای ناامن فعالیت می کنند.

نحوه ذخیره و استفاده از بیت کوین

بیت کوین از نظر نحوه ذخیره سازی منحصر به فرد است … شما نمی توانید آن را کاملاً زیر تشک خود قرار دهید یا در قلک بکشید. در عوض ، از کیف پول بیت کوین استفاده می کنید.

کیف پول بیت کوین مانند یک کیف پول فیزیکی است. اما به جای ذخیره ارز ، کیف پول شما تمام کلیدهای خصوصی شما را که به بیت کوین هایی که می توانید خرج کنید پیوند داده است. کیف پول بیت کوین به شما امکان می دهد موجودی بیت کوین خود را ببینید و به دیگران پرداخت کنید.

قبل از خرید ، کسب درآمد یا جمع آوری هرگونه بیت کوین ، ابتدا باید کیف پول بیت کوین خود را تنظیم کنید. چند نوع مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. آنها با روش ذخیره سازی خود متفاوت هستند: ذخیره سازی “داغ” زمانی است که ارز رمزنگاری شده شما بصورت آنلاین ذخیره می شود و ذخیره سازی “سرد” کاملاً ذخیره سازی آفلاین است.

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

کیف پول نرم افزاری بیت کوین

کیف پول های نرم افزاری شامل کیف های رومیزی ، آنلاین و تلفن همراه هستند. آنها روی دستگاه شما زندگی می کنند ، برخی از آنها مبتنی بر ابر هستند-به این معنی که آنها تحت ذخیره سازی داغ قرار می گیرند. ذخیره سازی داغ برای دسترسی سریع و انتقال آسان بسیار عالی است ، اما همچنین مستعد جرایم سایبری است. همچنین بسته به نوع کیف پول ، اگر دستگاه خراب شود ممکن است به خطر بیفتد.

  • کیف پول های بیت کوین رومیزی در یک رایانه شخصی یا لپ تاپ بارگیری می شوند و فقط از آن دستگاه قابل دسترسی هستند. اسلحه  خانه یک نمونه است.
  • کیف پول های بیت کوین آنلاین مبتنی بر ابر هستند و در هر دستگاهی قابل دسترسی هستند. استفاده از آنها ساده ترین است – و راحت ترین آنها برای هک کردن. توصیه نمی شود مقادیر زیادی بیت کوین را در کیف پول های آنلاین ذخیره کنید. Coinspace و BitGo نمونه هایی هستند.
  • کیف پول های بیت کوین تلفن همراه از طریق یک برنامه کار می کنند و راحت ترین گزینه هستند زیرا در حین حرکت قابل دسترسی هستند. نمونه های MyCelium و CoPay هستند.

کیف پول سخت افزاری بیت کوین

کیف پول های سخت افزاری بیت کوین بر روی یک دستگاه خارجی مانند هارد دیسک یا USB زندگی می کنند. با اتصال آن دستگاه به رایانه و ورود به سیستم ، دسترسی به آنها امکان پذیر است. این کیف پول ها ذخیره سازی سرد محسوب می شوند زیرا داده ها کاملاً آفلاین ذخیره می شوند.

ذخیره سازی سرد بهترین امنیت را برای مقادیر زیادی بیت کوین ارائه می دهد ، اما می تواند ایجاد رعب و وحشت ، استفاده ناخوشایند و مستعد آسیب فیزیکی ، از دست دادن یا سرقت باشد. Ledger ، Trezor و Keepkey نمونه هایی هستند.

کیف پول های کاغذی بیت کوین

کیف پول های کاغذی بیت کوین دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند – تکه های کاغذ حاوی کلیدهای خصوصی شما. به جای تکیه بر نرم افزار یا سخت افزار ، که مستعد بدافزار ، جرایم سایبری و آسیب است ، باید کیف پول های بیت کوین کاغذی را پیگیری کنید. این کیف پول ها نوع دیگری از سردخانه ها هستند و تولید آنها بسیار آسان است. سایت هایی مانند WalletGenerator.net می توانند به شما کمک کنند … تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت و چاپگر است.

صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

8 بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین رایگان برای سال 2021

1. CGMiner

cgmier - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

جامعه رمزنگاری به دلیل تنوع زیاد CGMiner را به عنوان بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین در بازار می داند. CGMiner منبع ب

از است و به زبان C نوشته شده است ، بر روی Mac ، Windows و Linux اجرا می شود و با سه نوع سخت افزار استخراج سازگار است: GPU ، FPGA و ASIC.

نرم افزار استخراج مزایای دیگری نیز دارد ، مانند تشخیص پیشرفته بلوک های جدید ، قابلیت های رابط از راه دور و قابلیت مقیاس بندی به میزان هش هر اندازه با تاخیر صفر.

 

2. BFGMiner

bfgmaier - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

درست مانند CGMiner ، BFGMiner با C نوشته شده است ، بنابراین می تواند در اکثر سیستم عامل ها مانند Mac ، Windows و Linux اجرا شود. استخراج کننده نرم افزار مدولار همچنین با سخت افزارهای استخراج مانند FPGA و ASIC سازگار است.

برخی از بهترین مزایای BFGMiner توانایی هش کردن همزمان بر روی الگوریتم های محبوب ماینینگ مانند Scrypt و SHA256d و استخراج همزمان چندین ارز رمزنگاری شده است. سایر ویژگی های مفید آن شامل اورکلاک یکپارچه ، نظارت کامل و کنترل سرعت فن است.

 

3. EasyMiner

easymier - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

EasyMiner یک ارتقاء نرم افزار نمای باز مبتنی بر GUI برای نرم افزارهای استخراج مانند CGMiner و BFGMiner است. ارتقاء به شما یک رابط کاربری تمیز می دهد و می تواند با کیف پول رمزنگاری شده شما ادغام شود. همچنین به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده مختلفی مانند بیت کوین ، لایت کوین و سایر موارد را استخراج کنید ، اما فقط با سیستم عامل ویندوز و سخت افزار استخراج ASIC.

هنگامی که استخراج ارز رمزنگاری شده را با EasyMiner شروع می کنید ، می توانید حالت “Moneymaker” را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد Litecoin را استخراج کنید ، یا حالت “Solo” ، که به شما امکان می دهد نوع استخر خود را انتخاب کنید ، ارز رمزنگاری شده مورد نظر شما. برای استخراج ، و الگوریتم هش سفارشی مرتبط با ارز رمزنگاری شده انتخابی شما.

4. BitMinter

BitMinter مشابه EasyMiner ، یک نرم افزار استخراج منبع باز مبتنی بر GUI است. اما تطبیق پذیری آن چیزی است که آن را از Eas

bitmiter - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

yMiner متمایز می کند – شما می توانید آن را در Windows ، Mac و Linux اجرا کنید و همچنین با سخت افزارهای استخراج مانند GPU ، FPGA و ASIC سازگار است.

برای استخراج بیت کوین با BitMinter ، در واقع باید به استخر استخراج بیت کوین آن بپیوندید ، که از سال 2011 بیش از 450،000 کاربر برای یک حساب ثبت نام کرده اند. BitMinter شما را ملزم می کند که قبل از استفاده از نرم افزار به استخر ماینینگ بپیوندید زیرا آنها می خواهند کار را آسان تر کنند. تا کاربرانشان بتوانند بیت کوین را استخراج کرده و سود بیشتری دریافت کنند.

5. BTCMiner

BTCMiner یک نرم افزار استخراج مبتنی بر ابر با بیش از 142،315 کاربر است. هرکسی که دارای کیف پول و آدرس بیت کوین ، سخت افزار استخراج FPGA و اتصال به اینترنت باشد می تواند ارز رمزنگاری شده را در نرم افزار استخراج کند.

btcmier - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

یکی از جالب ترین ویژگی های BTCMiner این است که مقیاس فرکانس پویا بر اساس اندازه گیری خطا است ، بنابراین نرم افزار استخراج به طور خودکار فرکانس را با بالاترین نرخ هش انتخاب می کند.

BTCMiner همچنین دارای ویژگی های فوق العاده دیگری مانند حالت صرفه جویی در مصرف برق ، حفاظت از گرمای بیش از حد و Bitstream آماده استفاده است که به شما امکان می دهد نرم افزار استخراج را بدون نرم افزار Xilinx یا مجوز اجرا کنید.

6. DiabloMiner

DiabloMiner از چارچوب OpenCL برای انجام سریع محاسبات هش و پشتیبانی از تعداد نامحدود استخرهای استخراج برای کاربران خود استفاده می کند

diablo - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

نرم افزار استخراج با سخت افزار استخراج GPU سازگار است و بر روی Mac اجرا می شود ، اما اگر درایورهای Nvidia فعلی یا ATI Stream SDK 2.1 را دارید ، روی هر سیستم عاملی اجرا می شود. شما همچنین می توانید استخراج انفرادی یا استخراج استخر را انجام دهید.

 

7. MultiMiner

MultiMiner که با رابط کاربری گرافیکی بصری ساده ترین نرم افزار استخراج محسوب می شود ، یکی از همه کاره ترین نرم افزارها است. می توانید آن را روی ویندوز ، مک و لینوکس اجرا کنید ، به طور یکپارچه از یک نوع سخت افزار ماینینگ به نوع دیگر استفاده کنید و از آن برای استخراج انواع ارزهای

multimier - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

رمزنگاری شده استفاده کنید.

یکی از پیشرفته ترین مزایای MultiMiner توانایی آن در اسکن و تشخیص جزئیات سخت افزار استخراج شما ، مانند قدرت هش متوسط ??و استخری است که به آن متصل است.

نرم افزار ماینینگ همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد که در هر زمان به طور خودکار سودآورترین یا کمترین مشکل رمزنگاری را استخراج کرده و حتی سود پیش بینی شده خود را نمایش دهید.

8. Awesome Miner

Awesome Miner یک نرم افزار استخراج قوی است که می تواند همزمان چندین نوع سخت افزار ماینینگ را مدیریت کند ، از بیش از 25 موتور استخراج

Awesome Miner - صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان

پشتیبانی می کند ، با هر الگوریتم معدنی محبوب سازگار است و به شما امکان می دهد چندین استخر معدنچی را همزمان مدیریت کنید.

نرم افزار استخراج همچنین دارای داشبوردی است که درجه حرارت و وضعیت سخت افزار شما را نمایش می دهد ، که به شما امکان می دهد پیشرفت و سلامت آن را کنترل کنید. Awesome Miner روی ویندوز اجرا می شود ، اما می توانید به نسخه وب آن در هر نوع رایانه و سیستم عامل دسترسی داشته باشید.

امیدوارم از مقاله صفرتا صد استخراج بیت کوین رایگان خوشتان امده باشد