سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخراج بیت کوین

داتلود جدیدترین اسکریپت بیت کوین وافزایش هش ریت کریپتوتب . اسکریپت رول10000 و... در سایت معتبر https://www.draamd.com/

دانلود برنامه افزایش هش ریت برای موبایل اندروید

 

جدیدترین در صنعت ارزهای دیجیتال

جدیدترین برنامه افزایش هش ریت کریپتوتب که به راحتی میتوانید با نصب برنامه داخل گوشی اندروید سرعت استخراج را بسیار زیاد کرده و بیتکوین بدست بیارید .برای ساخت این برنامه یک تیم چند نفره به مدت زیاد در تلاش بودند تا این برنامه را برای شما عزیران درست کنند.این برنامه از طریق افزایش هش ریت باعث میشه به راحتی بیتکوین زیاد بدست بیارید/فقط کافیه برنامه را نصب کرده  و تنظیمات برنامه را انجام داده تا با سرعت نور باعث افزایش هش ریت شده و به راحتی کسب درامد کنید. از این برنامه همیشه میتوان استفاده کرد و تاریخ انقضا ندارد

همچنین برای راحتی کاربران برای خرید اسکریپت از بیت کوین استفاده کنید

با پرداخت 0.00015000 ساتوشی برنامه را دریافت کنید

بعد از پرداخت به ایمیل www.jbacx.ir@gmail.com پیام داده و رسید را بفرستید تا به ایمیلتون لینک دانلود فرستاده شود

این برنامه فقط از اندروید4/2 به بالا کار میکند

دانلود کریپتو تب اندروید آخرین نسخه

  1. ابتدا بر روی دکمه مقابل کلیک کرده و مرورگر کریپتوتب را در گوشی خود دانلود و نصب نمایید : دانلود کریپتوتب
  2. پس از نصب و اجرا اپلیکشن موبایل خواهید دید کاملا فضایی شبیه به مرورگر کروم دارد، با این تفاوت که سرعت استخراج تا 8 برابر بیشتر شده! پس از ورود شما کافیست بر روی Webapp کلیک کرده و از طریق اکانت گوگل خودتان، وارد شوید و تمام ! یا در همان صفحه نخست دکه آبی Sign in را بفشارید و اکنت گوگل خود را متصل نمایید.
  3. حالا مانند آموزش کامپیوتر ، قدرت پردازش را تا انتها بکشید و بگذارید عملیات استخراج انجام شود.

تا پیش از این که گوگل مانند دیگر کمپانی های معروف تصمیم به مسدودسازی تبلیغات ارز های رمزپایه بگیرد، کریپتو تب را می توانستید از طریق گوگل پلی استور برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید.

اما اگر چه لینک برنامه اندرویدی کریپتو تب در وبسایت رسمی آن وجود دارد، با کلیک بر روی آن به صفحه 404 پلی استور هدایت می شوید؛ چون تمامی اپلیکیشن های مرتبط با استخراج ارز های رمزپایه از این سرویس دهنده حذف شده است.

پس از دانلود و نصب، برنامه شروع به استخراج می کند اما چند نکته را باید در نظر داشته باشید.

صفحه اصلی برنامه کریپتو تب اندروید

?? قرار دادن Mining Speed یا سرعت استخراج روی MAX باعث می شود تا از تمام قدرت پردازشی گوشی اندروید شما استفاده شود و سرعت استخراج زیاد می شود

?? پیشنهاد می کنیم در صورتی که شارژر تلفنتان را همراه خود ندارید، استخراج نکنید چرا که باتری گوشی شما به سرعت خالی می شود!

?? اصلا  بدون برنامه برنامه افزایش هش ریت کریپتوتب به این روش استخراج نکنید! با توجه به سختی شبکه بیت کوین و این که قدرت پردازشی گوشی های موبایل برای استخراج مناسب نیست، پیشنهاد می کنیم از این برنامه و نرم افزار افزایش سرعت هش ریت کریپتوتب همزمان برای استخراج استفاده کنید.

 

جایگزین استخراج در کریپتو تب اندروید

در اپلیکیشن کریپتو تب اندرویدی در صورتی که صفحه را به بالا بکشید، با تصویری مشابه تصویر بالا روبرو می شوید که به شما اطلاعاتی در رابطه با افراد دعوت شده می دهد.

در واقع شما با دعوت از دوستان و آشنایان خود برای استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت کریپتو تب نیز می توانید کسب درآمد کنید.

کافی است تا لینک مخصوص به خود را با فشردن دکمه COPY URL کپی و برای دیگران ارسال کنید.

?? در صورتی که برنامه از روی گوشی شما حذف شود، دیگر به سوابق خود دسترسی نخواهید داشت و تمام افرادی که دعوت کرده اید دیگر از طرف شما محسوب نمی شوند، بنابراین پیش از شروع کار با این برنامه ابتدا با کلیک بر روی گزینه LOGIN وارد حساب کاربری شوید.

آمار درآمد در اپلیکیشن کریپتو تب اندروید

با کلیک بر روی نماد سه خط در بالا سمت چپ اپلیکیشن کریپتو تب اندروید می توانید بیت کوین استخراج شده، کل بیت کوین کسب شده و بیت کوین هایی که از طریق دعوت از دیگران بدست آورده اید، را ببینید.

زمانی که مقدار بیت کوین داخل حساب شما به حداقل 0.0004 برسد، می توانید با انتخاب گزینه WITHDRAW BTC آن را برداشت کنید.

پس از برداشت و واریز به کیف پول بیت کوین خودتان، حالا می توانید آن را از طریق صرافی هایی مانند پی 98 به ریال تبدیل کنید.